söndag 22 mars 2009

Gå bakåt är att gå framåt

Vaknar alldeles för tidigt men vaknar i en tanke kring jobbet som också handlar om min rädsla att släppa taget. Bakåtböjarna igår när jag inte vågade släppa taget har en koppling till min personlighet. Jag har svårt att släppa taget, visst kan det vara en fördel, men just nu i mitt liv behöver jag det. Dels för min inre ro men mest för att lära mig att "go with the flow" - bara flyta med. Tanken på det är faktiskt lockande också, inte bara jobbig :) Jag ska inspireras av mina medtränare i yogan, se hur de faktiskt tar sig ned till golvet bakåt och bara släpper taget om sin rädsla och sin föreställning om den.

http://www.donaholleman.org/video/video_1.htm gå in på videos klicka på A fish in search of water - snacka om lugn bakåtböj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar