fredag 18 juni 2010

Nyare version

Ösregn. Solsken. En dag med mycket svängar. Och det är fredag. Kroppen längtar efter semester. Vill inte gå upp tidiga morgnar längre... Om jag inte väljder det självmant! Men huvudet behöver nog vilan mest. Att slippa tänka. Vissa saker. Bara tänka det jag vill! När jag vill. Men mest av allt att bara vara. Jag håller ut! 2 veckor till min semester. Men först helg. Och nyutgåvan av Zhanders (Shandor Remetes) bok har kommit med posten. Lite uppfräschad text på en del ställen och nya bilder. Njuter av en nyare version. Ungefär som jag vill ha av mig själv :) Njut ni också!

9 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Hållt ut. Kanske kan det hjälpa dig att ta små pauser och bara andas? Kul med en ny bok.

    Ljus*
    /S

    SvaraRadera
  2. Skön helg i avkopplandets tecken!

    SvaraRadera
  3. Verkar som att vi får semester samtidigt :) Nu flyger jag iväg på Zumba utbildning och glömmer att det är heeeela två veckor kvar...Ha det bra.

    SvaraRadera
  4. Där ser man, vad bra att du har koll på vad som händer- och skriver om det :) Visste inte att det kommit en ny utgåva- nu blev jag lite sugen- varifrån har du beställt den?
    Solhälsning Siv

    SvaraRadera
  5. Bara tänka det jag vill!
    Lovely!
    ...och boken blir jag ju nyfiken på :)
    SolhälsningsNina

    SvaraRadera
  6. Den dagen kroppen säger OK skall jag nog satsa på jogga bl.a!
    :)

    SvaraRadera
  7. När semestern väl kommer så hoppas jag ni kommer förbi och grillar med oss nån kväll?
    Du kommer ha så mycket att ge oss med din yoga undervisning! Kramar Lina

    SvaraRadera
  8. tänk va skönt det vore om man kunde censurera vissa tankegångar...
    bara drycka delete som på en dator. till papperskorgen!
    ja ja, jag kan fortsätta drömma.

    SvaraRadera
  9. Siv - jag beställde den via amazon.com som jag brukar göra med alla engelskspråkiga böcker om yoga. Men du kan alltid beställa på shadowyogans hemsida

    Lina - grilla låter härligt, klart vi ska göra det! Tack för dina snälla ord, jag ska göra mitt allra allra bästa! Kramar

    sara - eller hur?! Men det går att träna upp det. Ibland i alla fall :)

    SvaraRadera