måndag 26 juli 2010

Burma-bild

Fullmåne. Lite skralt med sömnen. Börjar jobba och korridorerna är tomma, inte många människor här. Grips av en ödslighetskänsla. Det duggregnar och jag ser en man jogga med stela knän. Får en helt fantastisk bild från en vän.

What's so special about this?

This is a picture of a rock formation near a lake in Burma.
The photo can only be taken on a specific day once a year when the sun rays touch the rocks at a certain angle.
Tilt your head to the left and then look at it again.

Did you notice anything different?

Now look, as I turn the whole scene vertical.


Rättså underbart eller hur? En regnig dag som denna...

5 kommentarer:

  1. Wow, vilken härlig bild. Tänk vad naturen kan forma.

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    Vilken fin bild! Jag älskar att hitta bilder inuti bilder.

    Ljus*
    /S

    SvaraRadera
  3. åh gud vilken härlig bild! :)

    <3 L

    SvaraRadera
  4. Tack för din gulliga kommentar om uppdatering. Ja, antingen har jag mycket att skriva om eller inget annat för mig... ;)

    SvaraRadera
  5. Wow.
    Wow.
    Wow.
    *sparar bilden på min dator*

    SvaraRadera