fredag 3 september 2010

Önskelista


Dags igen. För nästa önskelista. För nästa år. När skolåret tar sin början då kommer Shadowyogans nya hemsida. Med nya bilder på Zhander och Emma. Med ett omfattande kursutbud. Alltid på hösten. I år lite tidigare. Men åååh, så stort utbud. Även om en del av kurserna är för avancerade för mig så börjar jag ändå tänka på nästa år. Och vad jag vill. Men ännu mer på vad jag behöver. Ibland inte riktigt samma sak :) Funderar, läser och kollar. Och önskar att jag tar mig till de kurser jag behöver. Och får ihop det hela. Men det brukar ordna sig, på något sätt. Det man verkligen vill, det löser man. Det är åtminstone min erfarenhet. Skriver en önskelista...

Bilden härifrån förståss http://www.shadowyoga.com/på Zhander

2 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Hösten är så full av energi, inspiration och det finns chans till en liten nystart om man vill. Vet du vad du skulle kunna göra lite som du vill och lite som du behöver, det blir oftast en bra kombination.

    Kramar*
    /V

    SvaraRadera
  2. Tja det kan man ju. Eller så kan man fråga... och det har jag gjort, mailat och bett om råd och fått svar. Så nu vet jag vad jag siktar på 2011! Kram kram

    SvaraRadera