lördag 4 september 2010

Välkommen in!


Söndag 12 september har jag öppet hus i min yogastudio. Och jag är klar med hemsidan. Så nu blir jag offentlig :) Överallt... Men jag tror på öppenhet. Mer och mer. Och ju mer öppna vi är med det personliga ju mer kommer vi att känna igen oss i varandra. Är helt övertygad om det. Ju fler som yogar, ju fler blir det som yogar. Och jag är förväntansfull. Och jag har sytt gardiner och draperier i långa rader. Och jag tänker på pappa som sa att man kan inte gå över en bro innan man är framme vid den. Men nu så. Nu är jag snart framme. Vid bron. Vid själva starten. Och sedan börjar något annat. Mitt företag heter Stillastund och likaså min hemsida, varsågod och kliv på www.stillastund.se

18 kommentarer:

  1. Åhh vilken fin hemsida! Grattis! Man får lust att genast åka dit och yoga. Kram Ulrika

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    Vad roligt! Det kommer gå bra. Det är ju det här som du brinner för. Väldigt snygg hemsida förrästen.

    Kramar*
    /V

    SvaraRadera
  3. Grattis! Jättefin hemsida, gillar verkligen namnet och hur du använder det i presentationerna av olika delar. Hade jag vart i Sverige skulle jag gärna komma på öppet hus. Hade varit spännande. Kram och lycka till!

    SvaraRadera
  4. vad fint, vad roligt! grattis! lycka till med det nya kapitlet. ska genast kika in på din sida. kram

    SvaraRadera
  5. Så spännande Annika!!! Ser så rofyllt ut där inne på sidan! STORT LYCKA TILL NU!!!!!!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  6. Grattis kära vän!!! Fantastisk fin hemsida som lockar med sin snygghet och enkelhet. Kram/ Anne Gro

    SvaraRadera
  7. Å vad fint!
    Blir sugen på att söka upp ditt fina ställe.
    LYCKA TILL OCH KRAM!!!

    SvaraRadera
  8. p.s den är fin, din hemsida. och DU är ännu finare....

    SvaraRadera
  9. Lycka till med det som ditt hjärta brinner för!

    SvaraRadera
  10. Åh vad roligt Annika! Nu är det äntligen dags!!!!Jättefin hemsida & fina bilder på dig. Jag ska försöka komma på söndag! Kramar Helena

    SvaraRadera
  11. Grattis! Och jättefin hemsida verkligen. Stort lycka till.

    SvaraRadera
  12. Ulrika - någon gång ses vi säkert. Du är välkommen! kram och tack
    Viralila - ja det är det här jag brinner för :) Tack.
    Maria - tack, du märkte det :) kanske ses vi någon gång. Kram
    Sara - du är söt. Tack tack. Kram
    Milla - tack va fint. Det var tanken. Kramkram
    Anne Gro - tack min vän! Snart ses vi. Kram kram
    Marika - kom bara!
    Sue - tack från mitt hjärta!
    Helena - vore toppen om du hinner komma! Kramar, kanske ses vi i veckan??
    Ulrika - Tack så jättemycket!

    SvaraRadera
  13. Stillastund är Du!
    Lev din dröm. Mitt varmaste lycka till!

    SvaraRadera
  14. Åh Nina, så vackert sagt. Tack tack!

    SvaraRadera
  15. Grattis till din underbara hemsida och företag! Att arbeta med sorg och yoga under samma låter som en jätte fin kombination. Yoga är så livsbejakande och närande! Jag blir rörd bara av tanken!
    All lycka till!

    SvaraRadera
  16. Tack för dina värmande och stöttande ord!

    SvaraRadera
  17. Vad fantastiskt stort att få göra det som man drömmer om. Blir sugen på att provträna någon gång:) Stort lycka till!

    SvaraRadera