onsdag 20 oktober 2010

Inte bara afternoon tea på Browns hotel...

Inte bara. Inte bara yoga. Utan London. Inte bara vila. Utan NÖJE. Inte bara semester. Utan UMGÅS MED MIN DOTTER. Efter trassel som jag själv stått för till 100 % med ett borttappat alldeles nytt pass så sitter jag här med ett rosa provisoriskt pass som räcker för en resa. EN resa. Men det är ju det jag gör nu :) En resa. Till London. Jag kan nästan inte vänta till imorgon. Och jag lämnar datorn hemma. Och jag ska inte gå på något internetkafé. För att jag vill ta en paus från det också. Uppleva kort och gott. IRL... Och jag återvänder hit. Så klart! Och då ska jag berätta om yogan och det andra :) Må så gott

6 kommentarer:

  1. Hej Annika!
    Det låter underbart med en resa och en paus från datorn. Njut av kvalitetstiden med din dotter!

    Ser fram emot att läsa om allt som du har lärt dig när du kommer hem.

    Kramar*
    /V

    SvaraRadera
  2. Oj men vad bra att det ordnade sig med passet. Ha en riktigt bra resa, höstsolen strålar här i England, iallafall idag.

    SvaraRadera
  3. toppen så bra. jag förespråkar internet pauser!
    ha det fantastiskt. kram

    SvaraRadera
  4. Njut av att fylla på med egen yoga och London mys!

    SvaraRadera
  5. Ha det så jätttebra i din internet paus och på din resa.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Njutningsfulla stunder!
    KRAM

    SvaraRadera