fredag 18 mars 2011

Min dag

Som Lady Gaga med rosa hår sjunger hon för full hals. Så oväntat. Mellanungen står främst och håller i soundtracket till Eat Pray Love i handen. Hon har tagit taxi hem i stormsnöandet. För att sjunga för mig... Och mannen och sonen hummar med. Med skrovliga morgonröster. Och som jag älskar det. Kaffe på sängen. Att överhuvudtaget äta i sängen är något som jag tänker att man borde göra oftare. Och lyxyoghurt. Rosa pioner. Wow. Mina älsklingssommarblommor så här mitt i mars. Vilken överraskning. Och de doftar himmelskt. Rakt i ett ymnigt snöfall firar jag födelsedag. Kan inte låta bli att dela det med er :) Och ikväll ses vi i YOGA FÖR JAPANStillastund! Känns rätt. På min dag.

8 kommentarer:

  1. GRATTIS!!!!
    Och många kramar till dig!
    Marika

    SvaraRadera
  2. Grattis & kram! Vilken underbar pion:-)

    SvaraRadera
  3. Grattis! Det låter som en toppenfödelsedag! Jag har inte tänkt på hur fina pioner är förrän nu!

    SvaraRadera
  4. Grattis fina du! Hoppas du haft en underbar dag! Kramar!

    SvaraRadera
  5. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!
    Hoppas du får en underbar dag

    Kramar*
    /V

    SvaraRadera
  6. grattis i efterskott :) kramkram

    SvaraRadera