fredag 17 maj 2013

Be brave!

Jag vill vara modig. Modig hela vägen. Ibland tappar jag lite fotfäste. Saker händer. Jag bestämmer bara över mig och ibland blir jag häpen över annat i min omvärld. Jag har mitt hemliga projekt som jag skrivit om tidigare och som jag ännu inte är redo att berätta om fullt ut. Men klart är att jag behöver vara modig i det. Samtidigt som jag lyssnar till mitt hjärta, mitt andetag. Ibland blir jag lite skraj. Gömmer mig nästan för mig själv. Inte ska väl jag... Jag vet inte om det är Jante som sitter där på axeln. Eller om det handlar om just mig. Klart är att jag behöver peppa mig ibland. Och jag försöker. Desto skönare när min familj och vänner gör det. Får mig att ompröva. Våga gå vidare. Bjuda in annat. Det som funkar allra bäst för mig i peppväg är musik. Alla dagar i veckan. Fick den här länken igår av min dotter och den är så rätt. För mig. Just nu. Delar den med er och önskar er en skön helg. Och modig! Kolla in killen med röd tröja :)
http://youtu.be/QUQsqBqxoR4

8 kommentarer:

  1. show me how big your brave is!
    <3 L

    SvaraRadera
  2. Underbart Annika!! Jag tycker du är modig hela tiden jag:) Och jag är så nyfiken på ditt projekt, så spännande! Har tänkt mycket på dig under maj månad, då jag inledde den i Spanien på ett yogacenter(!!) Det kom sig så, och jag har ju testat yoga förr, men oj så svårt det var (extra med min kropp...) men också sååå nyttigt, jag hittade en punkt i höften som jag behövde hitta;) Jag ska göra ett inlägg om stället vi var på, det är Josefin Selander som driver det, och det låg så fint vid Medelhavet. Fortsätt vara modig vännen, du inspirerar!

    Varm pingstkram:)
    Milla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack Milla för dina värmande ord! Härligt med din yoga. Du inspirerar också! Kramar

      Radera
  3. Pepp! på alla sätt och stor kram :)

    SvaraRadera
  4. Vilken skön video:) Du känner när det är dags, det är jag säker på.
    Ha en jätteskön helg du med!
    Kram Carina

    SvaraRadera