onsdag 29 juli 2015

Så var det dags!

Äntligen har jag bestämt mig för hur min höst ska se ut. Jag håller i mig allt jag kan för att inte planera in för mycket. Samtidigt är jag glad och tacksam för att jag har hittat lösningar som liksom placerats i mitt knä egentligen. Jag kommer att ha yoga för de/dig som tränat för mig tidigare. Men i ett nytt format, en gång i månaden kommer jag att finnas i Yogalifes lokal City. Du kan läsa mer här

Jag kommer också att hålla en första föreläsning, under rubriken:

Finns det ett samband mellan sorg, andning och yoga?

Den föreläsningen kommer att vara en introduktion för den som väljer att fördjupa sig vidare. Den fördjupade helgkursen är inte satt med datum ännu.

Varmt välkomna att höra av er ♥

4 kommentarer:

  1. Vad skönt att du hittat ett nytt sätt att göra på! Spännande och lagom på en och samma gång. Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det känns jättebra och spännande med lite annorlunda format. Intressant också att se hur det kommer att fungera för mina elever. Jag jobbar ju stenhårt för att de ska träna själva och många gör det idag och då tror jag det här blir bra. Kram!

      Radera